[Tajfutas] szombati kisverseny

Zoltán Hegedűs z.hegedus52 at gmail.com
2012. Aug. 26., V, 21:47:26 CEST

 Sziasztok!

Köszönjük a részvételt a tegnapi edzőversenyen!
Először rendeztem ilyen eseményt és mindjárt sokan jöttetek.
Remélem jól éreztétek magatokat, a kérdőívek alapján
legalábbis így látszik.
(Lehet, hogy az elégedetlenebbek nem töltötték ki?)

A térkép adott volt, ezen sajnos javítani nem tudtunk.
A növényzet sem olyan barátságos, mint egy bükk
szálerdőben.

A visszajelzésekből is kiderült, hogy talán sikerült
gondolkodtató pályákat alkotni a rutinosabbaknak,
és kellően egyszerűt - teljesíthetőt az azt választóknak.
Ha valahol hibáztunk, azért elnézést, és köszönöm a
bírálatokat, legközelebb még jobbat igyekszünk.

Csatoltam az eredményeket, elismerés mindenkinek,
aki teljesítette a pályát.
Kérlek benneteket, ha hiányosságot vagy eltérést,

hibát találtok benne, jelezzétek felém.

Aki a kérdőív utolsó három kérdésére azt jelezte, hogy

van igénye újabb kisversenyekre, edzésekre vagy

életmódbeli segítségre, írjon nekem, és tudassa velem

az igényét, kívánságait.

Szeptember 26-án - kivételesen szerdán - a Pók utcánál

lesz a következő edzőversenyünk.

Október utolsó szombatján ismét az erdőben találkozhatunk.

Üdv,

Hani, kisDüdü