[Tajfutas] MTBO VB

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2012. Aug. 26., V, 20:44:00 CEST

Sziasztok!

Ez a 6+1 nap nem csak a versenyzőket fárasztotta el :-) .
A tervezés során elhatározott célokat, koncepciót szine teljes mértékben
sikerült megvalósítani, ezért köszönetet mondok így a lisákon keresztül
mindenkinek aki segített a rendezésben.

Eklészült az utolsó nap összefoglalója is. Itt említem meg hogy a filmben
látható híd Pápai János "Golyó" jóvoltából került a patak fölé. És most
gondolkoztam el azon, hányan és hogy segítették a rendezést.Remélem
elviselitek, hogy itt most a film apropóján kiemeltem egy embert:-)
Köszönet mind a kb 150 rendezőnek, segítőnek.
Mets Miklós

http://www.youtube.com/watch?v=_m_1YcuRkhw