[Tajfutas] Dobó István emlékverseny augusztus 25-26 nots hétvégén

compass-sport c-sport at medex.hu
2012. Aug. 21., K, 19:13:47 CEST

Sziasztok,

Ma van a határideje a hétvégi rövidtávú Dobó emlékverseny
<http://www.egritc.hu/index.php/dobo-trailroc>  nevezésének.

Holnap már csak az üres helyekre tudtok nevezni.

De ma még az entry-ben <http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=5291>
lehet nevezni nem csak az üres helyekre.

Az elit futam listája még nem túl izmos, sem a fiúknál sem a nőknél, így ha
az értékes inov-8 Trailroc
<http://www.multinavigator.hu/termek_list.php?id_menu=470>  terepfutócipőt
szeretnéd magadénak tudni, mert te leszel a legjobb az elit futamban, akkor
most nevezz még és legyél ott hétvégén Egerben.

Nézd meg a nevezettek listáját és mérlegeld van-e esélyed még a végső
győzelemre, és az értékes díjazásra.

A szervezők pedig kellemes és érdekes programokkal várnak benneteket.

Biztos, hogy szép idő lesz talán még túl meleg is.

Ja és nem csak az elit futam győztesei kapnak értékes jutalmakat, de az
összes induló közt kisorsolunk értékes ajándékot
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1532>  is.

A verseny egyébként kiváló felkészülés a szeptemberi Zánkai ROB-ra.

Nézzétek meg a nevezettek listáját és küldjétek el a nevezést még ma éjfélig
Lajszi holnapra már rajtlistát csinál.

Üdv zoli

Guttmann Zoltán

multiNavigator.hu portál és webáruház

www.multiNavigator.hu - egy webáruház ahol ajándék a vásárlás

Figyelje az arany óra <http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=764>
akciónkat nap, mint nap!

PartnerProgram 2012 - kedvezményes
<http://www.multinavigator.hu/cikk.php?id=1806>  vásárlás webáruházunkban
egész éven át

GPS Trade Kft

Üzlet kis és nagykereskedelem

1134 Budapest, Dózsa György út 63.

                                                      ( bejárat az
Angyalföldi utca felöl)

tel: 061/ 239-6013; 061/7 888 888; fax: 061/237-0563