[Tajfutas] sorkorcsolya

Szabó László lacoqa at t-online.hu
2012. Aug. 6., H, 22:06:18 CEST

Sziasztok!

A hétvégén jártam a Hungária Kupa 2. napi terepének céljánál. Örömmel vettem észre, hogy bővült a szórakozási lehetőség, elkészült a sorkorcsolyapálya.

Akinek lesz még ereje és kedve tehát ne feledje otthon a sorkorcsolyát, mivel igen kedvező áron lehet korizni – akár mind az öt napon.

Külön felhívom Luji papa figyelmét, hogy a sorkorcsolyát ne keverje össze a sörkorcsolyával, azt máshol kell rendelni!

szabó laci – pályakitűző