[Tajfutas] Újabb tájfutó baleset ezúttal Romániában

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Aug. 6., H, 10:50:15 CEST

Sziasztok!

Jobbulást, gyors gyógyulást, nyugalmat, sok pihenést a július 8-i Németországban sérülést szenvedetteknek.

Sajnos az ördög sosem alszik!
58 évet éltem meg gkv baleset nélkül, most nekem (nekünk) sem jött össze.

Egy romániai (Arieseni)diáktájfutó edzőtáborból hazafelé jövet Nagyvárad belterületén a zöldre váró gépkocsinkba( már elkezdtünk gurulni ) hátulról beleszáguldott egy piros Audi sportkocsi.
.....Két gyerekkel ültem a hátsó ülésen. A nagyerejű ütközés után az egyiket, a fiút(R.Ricsi), rohammentő vitte el, én helyszíni ellátást kaptam,de nem vállaltam a kórházba való szállítást.
A többiek Perje Csaba Oskar (gkv), lánya (Subi) és Göcz Lujó nem sérültek meg, bár az utóbbinak később még volt egy kis meglepetése.

Ami a balesetünket-ütközést-követően történt az nem mindennapi.
Még nem vagyok tiszta, nem is volta soha-de azért nagyon röviden megemlítem a folytatást.

A vétkes gkv vezetője nem akarta kihívni a rendőröket(ezt végül egy járókelő tette meg) miközben hirtelen bepattant a gépkocsijába, beindította és a külső leálló sávban kikerülve a kocsinkat el akarta hagyta helyszínt. Ekkor sikerült hátrakiáltanom Göcz Lajosnak, aki a kocsi elé állt.(Térden ütötte a kocsi első sérült része)
Az úriember ezt követően kiszállt a kocsijából, hátrament, majd meglepetésünkre eltűnt a helyszínről.
Nem tudtunk utána menni, nekünk ekkor fontosabb volt a gyerekek állapotával foglalkozni.
mint vele.
És még nincs vége!
Az orvosi, helyszíni ellátások és a tűzoltók munkája közben megjelent egy csinos fehérruhás középkorú hölgy(bocsi, rendőrség még sehol) és közvetlenül az Audi vezetőoldali részéhez állt. Senki nem tudta, ki ő!?
Amikor megtudtuk, azonnal földhöz,-a járdára-vágtam magam. Azt állította, ő vezette a gépkocsit,.... mi nem jól láttuk, mert a férje?!(, barátja?!) csak mellette ült, ő pedig azért szállt ki csak később a vezető ülésből mert megijedt.
A rendőrség megérkezésekor a hölgy ügyvédje??? is már a helyszínen volt.!
Rövidre fogva:- A hölgy írásban a helyszínen azt állította ő vezette a gépkocsit! (magas cipőben és amikor beültették a rendőrök a vezető ülésbe a lába el sem érte a gázpedált)
Késő estig a rendőrségi kihallgatások jegyzőkönyvek után, másnap a sajtóból értesültünk - Hál' Istennek a baleset szemtanúk igaz és valós nyilatkozata alapján- már azt írták, hogy a gépkocsivezető(ffi) idő előtt elhagyta a baleset helyszínét.
Az ügy tovább folytatódik...
A fiút vasárnap haza engedték a kórházból, engem pedig tegnap késő délután hoztak haza.

Szép Napot mindenkinek: Popey