[Tajfutas] középtávú nevezés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 21., Szo, 18:56:49 CEST

Szia!

Ismételten NINCS benne az alábbi nevezésem a Regionális KOB-ra. (legalábbis én nem találom,pedig ez is időben el lett küldve!!!!

Lehet, hogy Magyarországon csak egyedül én nem tudom megnyitni a kiírás végén található utalást a "további információ" link esetében
Hasonlóan jártam az NN nevezéssel is, de az sem érkezett meg!
Popey