[Tajfutas] Fw: Olcsó nyári -KÜLFÖLDI -HAZAI versenyek

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Ápr. 19., Cs, 12:30:37 CEST

2012. április 19. 12:10 Zentai József írta, <jozsef.zentai at gmail.com>:

> Tekintsd meg légyszi az MTFSZ  versenynaptárát!

Én megetkintettem, de abban sajnos még nem találtam meg a HUFEZE versenyeit.

Amúgy biztos, hogy nem akarjátok legalább az egyiket RR-ként megrendezni?
Mert akkor valószínűleg többen neveznének.

Vagy esetleg egy napon a két versenyt? Persze azt elég húzós megrendezni a
feltehetőleg eltérő helyszínek miatt, de meg lehetne úszni szállás nélkül,
vagy egy utazással.

Persze nekem könnyű ötletelni :-))
kovacsp