[Tajfutas] off: allas2 Szintén zenész

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 10., K, 08:29:52 CEST

Sziasztok!

Én már korábban gondolkodtam ilyen jellegű levél közlésére a listán, de megmondom őszintén kicsit tartottam a következményektől.
Kis Düdü mellett az én helyzetem kicsit rosszabb, nekem az elmúlt nyártól nincs semmfiéle munkahelyem,  jövedelmem.
A tájfutó sportágból-térképhelyesbítés adódóan kintlévőségem van , de csak ígéret van rá, hogy egyszer majd megkapom a munkámért járó jövedelmemet.

Szóval, jómagam is bármilyen fizető, jövedelmet eredményező munkát keresek, vállalok.
Köztudott Nógrád megye a munkanélküliségi mutatóban hátulról dobogós helyen van.Hát nem sokban reménykedhetem.
A munkanélküliben korábbi élő vállalkozásom miatt nem vagyok jogosult segélyezésre és mivel az 58. életév is már a napokban megtörtént a kiközvetítés szerintem már csak örök álom marad.

A sajtózást,+ regionális rádió, helyi tv képúság feltöltést is mindenféle térítés nélkül végzem, de nem ilyednék meg a fizikai munkától pl kertészkedés sem.

Ebből, pedig ahogy Düdü írja bizony nem lehet megélni.

Itt szeretném megköszönni a Salg. Dornyay rendező stábjának, hogy lehetőséget adott ott legyek az indulók között a NN nagydíjon.

Szóval, ha tudtok vmiféle kenyérkereseti lehetőséget, szívesen venném a válaszotokat MAGÁNBAN.

Szép Napot Mindenkinek!
Popey

Ui: Elnézést, hogy én is ilyen tartalmú levelet küldtem a listára, ha nem megy el..... T. szerkesztők gyorsan töröljétek!