[Tajfutas] Nógrád Nagydíj eredmények

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2012. Ápr. 9., H, 09:35:19 CEST

> A rangsorpontok honlapjára már a verseny befejező napjának estéjén
> felkerültek a rangsorpontos eredmények is. Ezért viszont illik dicséretben
> részesíteni a rendezőket.

Speciel én ezt szomorúan láttam, mert valószínűleg több utólagos
javítanivalót is generál.
A saját nevem elírásáért nem szólhatok semmit, mert utolsó helyszíni
nevezőként erőltettem be magam nem is létező üres helyre. De mielőtt a
rendezők hivatalosan beküldenek egy versenyadatbázist a versenybizottságnak,
jó lenne legalább átnézni. Egy másik hiányzó nyilvántartási szám pl. Popeyé,
ő is kimaradt a rangsorpontszámításból, de biztos van még ilyen.

Szóval üljetek nyugodtan, amíg megszületik a váltó-eredmény!

Üdv,
Skuló Marci