[Tajfutas] Nógrád Nagydíj eredmények

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2012. Ápr. 9., H, 09:22:21 CEST

Sziasztok!

Csak kicsit vagyok türelmetlen, mivel számomra ez az év talán legérdekesebb
versenye, ahol összemérhetem magam minden kategória (él)mezőnyével.
Nagyon élveztem az egész versenyt és csak azért írtam a listára, mert nem
szeretném, ha a NN "kitagadná" a váltót (ami szerintem a legjobban sikerült
része volt a sorozatnak)!
Köszönjük az egész rendezőségnek és a BBB-nek azaz a kibővített Ko...
családoknak a szép hétvégét és még a Temp-O-t is!

Ábel