[Tajfutas] (nincs tárgy)

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2012. Ápr. 6., P, 19:55:05 CEST


Szia Pisti!!
Szeretnék sorba haladni a válaszokkal, ezért az első kérdésedre a válaszom:
Megtisztelsz, hogy ilyen fiatalnak nézel (40-45), de inkább az 55-ös korosztályban keressél majd, ha egyszer elindulok, ha elindulok:)
A következő kérdésedre a válaszom: ahogy írtad a fiam felnőtt és Ő maga döntötte el, hogy visszamegy első egyesületébe.Az Ő dolga nem szóltam bele...Azt, hogy milyen juttatásokat, hozzájárulásokat kap versenyekre, ezt meg nem az Én tisztem eldönteni. Megteszi majd az edzője.Egy biztos egyesületi pénzből nem fognak elmenni edzőtáborozni mondjuk skandináviába.
Három: Nem hiszem, hogy a gyerekeknek kéne szervezni, szponzorokat keresni stb. 
Hogy Nekem mi a javaslatom? 
Én csak egy szülő vagyok a sok közül aki amit megtehetett ezért a sportért azt megtette. Kérdezd meg a Gyalog Zolit vagy a Kovát. Nem kívánom futtatni magam.
Négy: Pénzdíjak tekintetében természetesen én is a felnőtt kategóriára gondoltam és nem a serdülőkre!!! 
A levelem elején rosszul is írtam, mert juniorokat és a felnőtteket kellett volna írnom, de véletlenül az ifiket írtam. Elnézést:)
Gondolom időnként Te is szoktál cipőt venni, mert elhasználódik, elszakad, stb. Ma egy jó cipő ára 30 ficcs és akkor még nem beszéltünk az aszfalton használt cipőről. Az szintén ennyi. És mint tudjuk, aki szívvel lélekkel csinálja, annak kell egy-két pár az idény végéig:(
Zárómondat következik:
A jövőt Én nagyon borúsan látom, de örülök neki, hogy Te optimista vagy. Eltévedni szerintem gyalogosan sem fogok mert 30 éve taxizom, így valószínű, hogy odatalálok ha mennék, de sajnos mint mindig, most is dolgoznom kell!!
Baráti üdvözlettel:id. Gábor
ui. Elnézést, ha hosszú voltam, többet a témához nem kívánok hozzászólni.
-- Eredeti üzenet --
Feladó: Vida Istvan <vipisti at vipmail.hu>
Címzett: vellner gabor    <gabor899 at citromail.hu>
Elküldve: 2012. április 6. 10:13
Tárgy : Re:


Szia Gábor! (IDŐSB!)
A tájfutás nem a profitról (EGYENLŐRE!) szól! AZ OLIMPIAI SPORTÁGAKAT DOTÁLJÁK ELSŐSORBAN! Miben kívánsz indúlni????? Én már TÉGED TÖBBSZÖR "KIHÍVTALAK", de nem állsz kötélnek! pedig lemegyek futni ellened a te 40 vagy 45 ös korcsoportodba!
Talán érdemes lenne több tapasztalatot szerezni neked is.Gép mellöl kritizálni nem ildomos, akkor sem, ha fiad révén érdekelt vagy. DE MÁR Ő IS NAGYKORÚ ÉS ELDÖNTHETI MI, MIKOR A LEGFONTOSABB! Látom másik egyesületbe ment.Ott "jobban megfizetik"? :-)
Igen, a győzelem és még a pályákon való végighaladás is pénzzel, kihívással , küzdelemmel, lemondással, fáradtsággal, no meg boldogsággal, egészséggel jár! 
Azért az elmúlt évekhez viszonyítva , mióta a Paskuj Matyi a vezetésbe került van változás a marketingben! /Eljöhettél volna az előadásukra is és másképp látnád a jövőt!/
NÉKED MI A JAVASLATOD? (Remélem nem tagdíjemelésre gondolsz? :-) )

Díjazatlanság? Mi egy érmet vagy oklevelet kaptunk, ha jól is futottunk! Gondolom PÉNZDÍJRA gondolsz? (azt én is csak a FELNŐTT F21-ben indulók részére tűznék ki!)
A "Három éves nyeretlen" kategória a lóverseny pályán van, pénzdíjjal! Ha rajtam állna szívesen bevezetném a LÓVERSENYPÁLYÁN/vagy belátható helyen/ (tornatermi versenyekhez hasonlóan), a különféle kategóriák pénzdíjas futamait! Tudod, TÉTRE,HELYRE, BEFUTÓRA. Jutna pénz a győzteseknek, indulóknak, fogadóknak! 
Szervezés , propaganda , ismeretség, ismertség, stb. a megoldása. Ja és megfelelő , akaró vezetés!!! Nemcsak a helyszínen, hanem a fogadó irodákban is lehetne fogadni!
Vagy a FORMA 1-től is lehetne ötleteket meríteni!! 
Te mint istálló-tulajdonos (mert most, a jelzett esetben , a feltételeket más "istálló" határozza meg) a díjazások függvényében indíthatod versenyzőidet.
Gyere szerdán az Újhegyi ltp.-re(ott lesz a 3SZ!) ,csak nem tévedsz el gyalogosan! 
Fel a fejjel! Van megoldás, csak meg kell találni!
Üdv: Pisti




-- Eredeti üzenet --
Feladó: vellner gabor  <gabor899 at citromail.hu>
Címzett: Kelemen János   <kelemen.janos111 at t-online.hu>, Kelemen János   <kelemen.janos111 at t-online.hu>, tajfutas at lazarus.elte.hu
Elküldve: 2012. április 5. 21:54
Tárgy : Re: [Tajfutas] HOB



 Hogy hogyan lesz ütőképes a junior és ifi válogatott? Ez a kérdés tényleg?
 A válasz: SEHOGY
 Ennyire egyszerű az egész! Sajnos.
 A pénztelenség a rengeteg befektetett munka "díjazatlansága" pontosan ide vezet!!!
 Minden tiszteletem Kovács Ádámé, Lenkei Zsolté, Kerényi Mátéé és még egy két emberé, akik időt, pénzt és rengeteg energiát nem sajnálva feccőlnek bele  ebbe a soha ki nem fizetendő projektbe!
 A támogatások szinte a nullával egyenlők ahhoz képest, amennyit kéne kapniuk a ráfordított munka és idő arányába. Sőt..... Még meg vannak revolverezve a helyezésekkel, (juniorok ifik stb) mert ha nem leszel 20-ba 30-ba stb. akkor ennyit meg annyit kell majd fizetni az egyesületnek vagy a szülőnek!!!! Hát ez nagy perspektíva tényleg.
 Akkor mit várunk tőlük egyáltalán.
 A háromnegyede abba hagyja , mert fontosabb a tanulás és nincs értelme szétszakítania magát a semmiért!!!!
 Persze hobbi szinten tovább csinálja, mert a sport maga amit csinál csodálatos és nehéz elszakadni tőle,de már nem motiválják a kihívások, mert tudja, ha meg akar neki felelni, rengeteg lemondással és küzdelemmel jár a semmiért!!!
 Válogatók alapján bekerül a válogatottba és ha nem úgy sül el a dolog, mert mondjuk nincs 30-ba ami egy junior VB-n simán összejöhet (akár az 50 is) akkor pagare pregó!!!!
 Akkor minek a válogató? Kérdezzük meg, ki tudja kifizetni és ki akar menni..
 Hát tömören ennyi. 
 Lehetne még oldalakat írni  a témával kapcsolatban, de felesleges:(
 Szép napot Mindenkinek id. Vellner Gábor
 -- Eredeti üzenet --
 Feladó: Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu>
 Címzett: lazarus  <tajfutas at lazarus.elte.hu>
 Elküldve: 2012. április 4. 9:53
 Tárgy : Re: [Tajfutas] HOB
 
 
 "hol vannak a 17-18 évesek az N18-askorosztályból (!?)"
 Hogyan lesz így a későbbiekben ütőképes junior és felnőtt válogatott?
 HN
   ----- Original Message ----- 
   From:   Ferenc Varsanyi 
   To: Viniczainé Kovács Ildikó 
   Cc: lazarus 
   Sent: Tuesday, April 03, 2012 12:38   PM
   Subject: Re: [Tajfutas] HOB
   
 
   Sziasztok,
   Mivel én még kint szenevedtem a pályán, a holtversenyről csak az eredmény   hírdetés elött lett tudomásom, de arról, meg, hogy ezt nem szabályos   kihírdetni nem is tudtam illetve egy teljesen elmebeteg szabálynak   tartom.
   Gyakorlatilag a Vinicznek teljesen igaza van mindenben ami leírt s   gartulálok a lányoknak, megmondom őszintén nekemolyan   kérdéseimlennének, a Vinicztől kapott levél után, hogy hol vannak a   17-18 évesek az N18-askorosztályból (!?) és ha simán leverik őket itthon   fizikailag, akkor minek van N18-as válogatottunk s visszük őket   világversenyekre, mit várunk tőlük, ha itthon 14-15 éves kislányok elverik   őket? 
   Ez most nagyon durva kérdés, már azért is mert családi oldalról érintett   vagyok a témában, de a nemzeti válogatottba úgy lehet szerintem bejutni, hogy   a válogatott versenyzőnélnincs jobb az országban, most ezek a lányok   bebizonyították, hogy rommá tudják verni a magyar mezőnyt N18-ban is,   akkornem ők az ország legjobbjai....?
   Üdv,
   Feri
 
 
 
   2012. április 3. 9:13 Viniczainé Kovács Ildikó írta,   <ildiko.kovacs at profood.hu>:
           
     Gratulálok a véleményekhez!
 Gondolom két más     egyesületbeli esetében is így reagálna mindenki!
 De, hogy ezt még ki is     teszitek ide ezért szégyellhetnétek magatokat!
 Gondolom sokat     mérlegeltetek!
 A versenybíró feladata az hogy döntsön! Ők döntöttek! Nem     tudom kik voltak!
 Jól tették!
 Volt holtverseny már olimpián     is!
 Kinek fáj ez!?
 Ez egy játék!
 El kell rontani két gyerek örömét     ilyen véleményekkel!
 
 Mit kellett volna tenniük? Valamelyiknek     lassítani kellett volna befutón? Ha nem egy klubból vannak és ezt a döntést     hozzák akkor is egyetértenék vele! ( Az F20 is szoros befutót hozott, a     lányok náluk csak 1 illteve 2 mp futottak lasabban!!!! Ezek után mondja     bárki hogy összebeszéltek!
 Ők egész télen készültek edzettek! Napról     napra! Sárban szélben hóban! Havi 200km-ket futottak!
 
 Kikérem a     két versenyzőnk nevében azt a hangnemet amit itt megengedtek     magatoknak!
 
 Két sportszerető gyerekről állítotok valótlant és     akiket úgy engedtem ki a versenyre, hogy a pályán nincs barátság és     küzdjetek a végéig!
 
 Ezt is tették!
 
 Egy megyei     versenyen is mindegyik azért küzd hogy jobb legyen a     másiknál!
 
 
 Büszke vagyok MINDKETTŐRE!
 Ha megnézed a     részidőket egyáltalán nem futottak együtt csak a pálya végére kerültek     össze!
 
 Ja és N18-ról beszélünk!
 Egyikük 14 éves és 340 napos     a másik 15 éves 233 napos volt a versenyen!
 Erről talán többet kellene     beszélni. Hogyan elehet az, hogy két ilyen korú versenyző tud így     versenyezni? Ilyen eredményt elérni? Ebben a kategóriában!
 
 Csak     vegyétek már észre ez nem politika és ŐK még gyerekek!
 De már felnőttként     tudnak küzdeni!
 Remélem sokáig itt lesznek ebben a sportágban, ha nem     rontjuk el Őket!
 Mi TÁJFUTÓK!
 Tájfutók?
 
 Nem engedem, hogy     besározzátok Őket!
 
 vinicz
             
           ----- Original Message ----- 
       From: Kinde Kálmán 
       To: 'lazarus ' 
       Cc: 'Mathe Istvan ' 
       Sent: Monday, April 02, 2012 4:32       PM
       Subject: Re: [Tajfutas] HOB
       
 
             Sziasztok,
       
       Ha       a részidők azt mutatják, hogy tökéletesen egyforma képességű sportolókról       beszélünk, akkor hogyan lehetséges az, hogy – én is szemtanúja voltam az       esetnek – az egyik leányzó, aki a „befutón” a 100-as ponttól előbb jött el       és több méter előnyre tett szert, a célig „hagyta magát utolérni”?       Szerintem ez sajnos nem volt sportszerű és igen kicsi lett volna az esély       arra, hogy ha külön azaz nem tömegrajtos rendszerben indultak volna, akkor       is tökéletes holtversenyt értek volna el. 
       
       Üdv.,
       Kálmán
       
                   From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu[mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of       Nagy Lajos 
 Sent: Monday, April 02, 2012 4:21       PM
 To: Zoltan Szlavik ; Mathe Istvan ; lazarus       
 Subject: Re: [Tajfutas] HOB
 
 
       
       Üdv Mindenkinek!
             én már vasárnap végig néztem a részidőket,és a       következő jött ki (nekem).
 
             A 6. pontig teljesen eltérő részidők vannak,utána       viszont gyakorlatilag egy és ugyanaz.Miután két szinte azonos képességű       leányzóról van szó,senki ne vessen követ rájuk.Még ha akartak volna akkor       sem tudtak volna el szakadni egymástól (én meg nem akartam       volna).
 
             Summázva:IGY JÓ AHOGY VAN!!!!!
 
             
 
             lujipapa
       -- Eredeti üzenet --
             Feladó: Zoltan Szlavik       <z.szlavik at gmail.com>
 
             Címzett: Mathe Istvan <mathepista at gmail.com>, Mathe Istvan       <mathepista at gmail.com>, lazarus       <tajfutas at lazarus.elte.hu>
 
             Elküldve: 2012. április 2.       16:4
 
             Tárgy : Re: [Tajfutas]       HOB
 
       
                   Sziasztok,
 
             
 
             szerintem amit Skuló ír a jelentésében, az teljesen       korrekt. Ha nem lehetett szabad szemmel eldönteni, csakcélfotóval,       akkor ez így van rendjén, jól döntöttek. Ennek tükrében a szabályzatot       kellene inkább módosítani.
 
             (Az egy más kérdés, hogy az SI részidőket megnézve el       lehet-e dönteni, hogy mennyire volt az erdőben is ennyire sportszerű a       küzdelem, de ez messzire vezet.)
 
             
 
             zka
 
             2012/4/2 Mathe Istvan <mathepista at gmail.com>
       Kedves Gerzson!
 
 Nem kell találgatni, hogy       hogyan. A VSZ 5.1.6, és a 22.2.2 kimondja: tömegrajtos verseny esetén       holtverseny nem lehet, a célbírói döntés határozza meg a       sorrendet.
 
 Persze nem vagyok abban biztos, hogy a szabályzatnak       bárki érvényt szerez ez esetben, erre jó néhány példa van. A       Versenybizottság nem nagyon lép ilyen ügyekben. Sem.
 
 Máthé       Pista
 
 _______________________________________________
 Tajfutas       mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 
       
                   
       _______________________________________________
 Tajfutas       mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 
 
 
                   
 _______________________________________________
 Tajfutas mailing       list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
       
       
 
 
 
 
 _______________________________________________
 Tajfutas     mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 
 
 
       
 _______________________________________________
 Tajfutas mailing   list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 _______________________________________________
 Tajfutas mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 
 
 
 _______________________________________________
 Tajfutas mailing list
 Tajfutas at lazarus.elte.hu
 http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
 





További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról