[Tajfutas] Elektronikus sajtómegjelenés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2012. Ápr. 5., Cs, 17:25:30 CEST

Sziasztok!

A HEOL.hu  elektronikus sajtóban a /Sport/Megyei hírek rovatban Bódi Csabi sportszerkesztő jóvoltából  ma a hét végi NN rendezvény kapcsán egy kicsit hirdetve lett a sportágunk.(+ a heves megyei sporttársaink)

.........Hát, ha még tudok a mai mkeresztesi válogatóról, de nem tudtam....
az lett volna csak sajtó, illetve helyi tv-s anyag. Szerintem kár, hogy ilyen lehetőségeket kihagyunk!

Matyi ! most akkor kell MÉDIA a tájfutásnak vagy sem....., ja hogy én nem kellek, azt már megszoktam.......,de azért, ugye nem baj, ha csinálom!

Egyébként az alábbi címen lehet Lénárt Márton információs fotójával az anyagot megtekinteni
Cím: Indiai,libanoni és japán tájfutók Mátraszentimrén

Mivel saját megyém napilapja haldoklik, ezért holnap ott vszínűleg szégyen ide, vagy oda, vszínűleg fotók nélkül csak egy "eseménybeharangozócska" jön le, dehát ez is valami.

Üdv: Popey