[Tajfutas] HOB - tömegrajt

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Ápr. 4., Sze, 10:39:02 CEST

A 2004-es brennbergbányai tájbringa világranglista futam végén a felfújható
kölcsön célkaput egyszerűen szétszakította a szél.
Serdülőt meg lehet kérdezni, hogy mit kóstált a felújítása.

Most nem voltam a versenyen (de 30 km-rel odébb, itthon is marha erős szél
fújt). Viszont néha lehetnek olyan körülmények egy tájfutó versenyen, ahol
nem ésszerű felállítani a célkaput, sátrakat.
Szerencsére általában megússzuk ezt.
(Néha nem szerencsére, hanem szó szerint, mint pl. a Honvéd Kupa rendezői
kb. két éve)

kovacsp