[Tajfutas] HOB

zala.ztc at zalaszam.hu zala.ztc at zalaszam.hu
2012. Ápr. 3., K, 12:06:49 CEST

Sziasztok!

Már magam is többször elkezdtem írni, de mindig kitöröltem! Sokszor gondolkodom mire is való és mire is használják a legtöbben a listát. Lassan már csak szemetes láda lesz.

Egyetértek Viniczai Ferivel és remélem a levelét többen bekeretezve kirakják a falra!
Lássák minden nap!

Én  GRATULÁLOK a lányoknak és edzőiknek!

üdv
fehérfecó