[Tajfutas] HOB

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2012. Ápr. 2., H, 19:36:15 CEST

Tökéletesen igazad van.

-----Original Message-----
From: tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu
[mailto:tajfutas-bounces at lazarus.elte.hu] On Behalf Of Magyar Tájékozódási
Futó Szövetség
Sent: Monday, April 02, 2012 4:48 PM
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Subject: Re: [Tajfutas] HOB

továbbított levél
feladó: Dániel Pelyhe pelyhed at gmail.com
dátum: 2012. április 2. 16:42

Tudom, hogy nem a wikipedia a legmegbizhatobb forras, de erre pont
emlekeztem es utananeztem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-country_skiing_at_the_2002_Winter_Olympic

A ferfiak 2 x 10 kilometre pursuit versenyeben holtverseny lett. Pedig
ott celkamera, fotocella,
a legujabb technikakkal felszerelt meroeszkozok voltak. Es kimertek,
hogy azonos ido (ha jol tudom 1 szazadon belul voltak).
A kerdes mindig az, hogy milyen pontossaggal merunk (itt a
szazadmasodperc volt).
Az a szabaly ami azt mondja, hogy nem lehet holtverseny, a meresekkel
foglalkozo tudomany mai tenyallasat nem ismeri.
Be lehet tartani a szabalyt, de bizonyithatoan teves,
Foleg ha a meres pontossagara nem ter ki.

Roviden osszefoglalva, en mosoditanam a szabalyzatot, viszont nem
irnek elo meresi pontossagot,
hanem a celvonalon allo szemelyzetre illetve az ellenorzobiror biznam
a ketes esetben a dontes jogat.
Ez tortent most is, en ezt racionalisabbnak tartom, mint a szabalyzatot.
De senkit nem szeretnek biztatni a szabalyok be nem tartasara, csak
felhivni a figyelmet a be nem tarthatosagara.

Udv

Pelyhe Dani