[Tajfutas] HOB

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 16:03:56 CEST

Sziasztok,

szerintem amit Skuló ír a jelentésében, az teljesen korrekt. Ha nem
lehetett szabad szemmel eldönteni, csak célfotóval, akkor ez így van
rendjén, jól döntöttek. Ennek tükrében a szabályzatot kellene inkább
módosítani.
(Az egy más kérdés, hogy az SI részidőket megnézve el lehet-e dönteni, hogy
mennyire volt az erdőben is ennyire sportszerű a küzdelem, de ez messzire
vezet.)

zka