[Tajfutas] Bringás szezonkezdet

Marosffy Dániel marosffy at interface.hu
2012. Ápr. 2., H, 11:40:59 CEST

Tisztelt listák!

Pár tájbringát érintő aktualitásra szeretném felhívni a figyelmet,
lévén, hogy nyakunkon a szezon.

Az egyik, hogy indulnak a hétközi edzések. A szokásos CSTSZ sorozat első
fordulója április 12-én lesz a Hajógyári-szigeten, a többivel
kapcsolatban éppen egyeztetünk a megfelelő szervekkel, úgyhogy a további
programot majd csak eztán hirdetjük ki. De nagy vonalakban sejthető:
csütörtökönként valahol a Budai-hegységben nyílik lehetőség térképes
edzésre, kivéve, amikor valamiért messzebb megyünk (a VB edzőtábor
kapcsán Balatonfüredre, illetve egyszer Tatára).

Ennek méltó kiegészítése a keddi sima, tájékozódásmentes bringásedzés a
Határnyeregből, fél hatos kezdéssel. Ezt én vezetem és nem győzöm
hangsúlyozni, hogy bármely tudásszintnek és korosztálynak megfelel.

Az első versenyre április végéig kell várni, amikor a Magyar Kupa első
fordulóját rendezik meg nekünk a szlovákok:
http://mtbo.vba.sk/index.php/en/. A helyszín Sastin-Straze, ami
Pozsonytól északnyugatra van a cseh határ mellett, kb. 1 órára Rajkától.
Lapos terep, tehát inkább hajtós,  mint hajmeresztő. Eddig 30 körüli
létszámmal megyünk, de a nevezés még nem zárult le, bárki csatlakozhat.
Összesen egyébként nagyjából 400 indulóval ez az egyik legnagyobb
környékbeli verseny lesz az idén.

Ennek első napja (középtáv) egyben a VB váltókra történő válogatás első
fordulója. Aki úgy gondolja, hogy be szeretne kerülni a VB csapatokba,
ezen kívül még négy alkalommal futhat neki (május 12. Miskolc, június
16. Tapolca, július 21. Zebegény, aug. 12. Törökbálint). Az összesen öt
alkalomból a legjobb három eredmény számít a csapatba kerüléshez
(részletesen ld. http://mtbo.hu/index.php/cikk/show/id/2831).

A szezon további programja a www.mtbo.hu alatt elérhető.

D.