[Tajfutas] 3Sz szerdán

ksvlcs at gmail.com ksvlcs at gmail.com
2012. Ápr. 2., H, 09:55:41 CEST

Sziasztok!

A szerdai verseny információi:

3Sz/8 sprintverseny
2012. április 4.

Helyszín: XII. ker. Rege park

Megközelítés: A fogaskerekű vasút "Széchenyi-hegy" végállomásától kb. 100 méter,
illetve a 21, 21A busz Ordas út megállójától az Ordas köz - Ordas út - Rege út útvonalon.
(Térképvázlat a mellékletben.)

Nevezés: a helyszínen; nevezési díj: hosszú pálya 500 Ft, kezdő 300 Ft.

Rajt: 14.30-17.00 óráig.

Időmérés: Sportidenttel. Dugóka bérleti díja 100 Ft.

Térkép: 2012. márciusban készült új térkép. Méretarány 1:3000, alapszintköz 2 m;
vízálló, tintasugaras nyomtatóval nyomtatva.

Pályák: Hosszú: 3000 m / 23 ep.; Kezdő: 1700 m / 15 ep.

Ellenőrzőpontok: A pontokon edzőbója és SI-doboz lesz.

Egyéb:
Parkolni a cél közelében lehet.
A bozótnadrág praktikus viselet.
Az utakon kisebb járműforgalom van, mindenki legyen óvatos!
A versenyen mindenki saját felelősségére vesz részt.

A rossz időt megrendeltük.
Vöcsök

--------- következő rész ---------
The following section of this message contains a file attachment
prepared for transmission using the Internet MIME message format.
If you are using Pegasus Mail, or any other MIME-compliant system,
you should be able to save it or view it from within your mailer.
If you cannot, please ask your system administrator for assistance.