[Tajfutas] HOB művelt terület

Szakál Péter Szakal.Peter at posta.hu
2012. Ápr. 2., H, 09:20:33 CEST

Tamás ! Búza volt, de csak combig ért…. és engem ért a megtiszteltetés hogy kimeszeltek érte… mert kivilágosodott ☺
Pedig a csapat többi tagja is átfutott rajta……

A másik problémához : Martin te mekkorát kerültél a 16-os pontra, hogy nem mentél át a szántáson? Az egy rohadt nagy szántóföld volt, és a logikus útvonal a közepén vitt át….. Mellesleg egy szekérút ment rajta, pont ahol nekünk kellett futni.

Szaki