[Tajfutas] Eger Nagydij 2011 oktober 29-30

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2011. Sze. 26., H, 17:21:30 CEST

Sziasztok!

Mint rutinos Érseki pincejáró, biztos vagyok abban, hogy nem itt fog eldőlni a kétnapos verseny! (Én több órát eltöltöttem már a pincerendszerben, és majd meglátjátok, valószínűleg nem én fogom megnyerni, bár minden tőlem telhetőt meg fogok tenni ennek érdekében!)
Miért is mondom mindezt? Az idén volt szerencsém Egerben megrendezni a 61. Villamosenergia-ipari Országos Természetbarát Találkozót, és én is levittem a pincerendszerbe a versenyzőket. Sajnos "kiszivárgott" előtte az elképzelés, és voltak itt is ellenzők, voltak akik mellette voksoltak, végül is csak pozitív visszhangja volt a dolognak!
Tudom, hogy ott nem kellett futni (kötött menetidős), de volt egy kis "tájfutó pálya", amit teljesíteni kellett lent a versenyzőknek.
Szerintem egy kellemes színfoltja lesz a versenynek!
Természetesen már én is neveztem, és csak ajánlani tudom mindenkinek......!

Üdvözlettel!
Nemesházi László