[Tajfutas] EgerNagydij 2011 oktober 29-30

Kali Csongor kcsongor at takarnet.hu
2011. Sze. 26., H, 15:49:58 CEST

Szia Gerzson!

Ha jól emlékszem nálunk a megszokott az 1 perccel korábbi térképfelvétel.
Most sem lesz másképp, úgy hogy erre számítsatok.

Szerintem úgysem lesz időd a pálya közepén sorra kerülő pincerendszer
térképével foglalkozni, annál is inkább, hogy az a hátoldalon lesz, de erről
majd később, hanem az elejére koncentrálsz, hogy jó útvonalat válasz az első
pontra.

Amúgy ezért kezdtem el erről irogatni, hogy mire rákerül a sor a
rajtoltatásra mindenki tisztába legyen a rá váró feladatra.

Üdv:
Csongor