[Tajfutas] MTBO - Csak így tovább!z

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2011. Sze. 23., P, 17:02:09 CEST

Janó, én az 1997-es orfűi Hungária kupán indultam először tájbringa
versenyen, gyanítom ott volt pécsi versenyző.

Üdv,
Skuló M.
On 2011.09.12. 12:32, "Kelemen János" <kelemen.janos111 at t-online.hu> wrote:
> Sziasztok,
>
> Küzdelem az elemekkel, versengeni régi barátokkal, megtekinteni a
legjobbak küzdelmeit, drótszamár csodáktól ámulatba esni?

> Mindez hol adatott meg nekem?
>
> Az MTBO hétvégi versenyén.
>
> Küzdelem a meleggel, hőséggel? Nem, azt menetszélben nem lehet érezni.
>
> Küzdelem a sáros utakkal? Az sem volt, porszáraz volt minden a területen.
>
> Küzdelem a szintekkel? So,so. Néha, néha tologatni kellett a kétkerekűt
felfelébe.

> Küzdelem a lejtőkkel? Én erősen fogtam a majrévasat.
>
> Küzdelem a cringáddal és annak kezelésével? Igen, ez részint technikai
sport. Kell hozzá egy jó "paripa" és a lovacskát irányítani tudó zsoké.

> Küzdelem a térképpel, ábrázolásmóddal, átmenetekkel? Igen, haladás közben
a felfelé és a lefele között nagy a sebességkülönbség, ezért a megtett
távolságok megítélésében is nagy a kontraszt.

> Gazdálkodás saját erőforrásoddal? Igen, a te "motorod" sem benzinüzemű.
(Az egyik kerékpáron ez volt olvasható: "Egy autóval kevesebb!)

> Ez volt az első olyan MTBO verseny, ahol a megszerzett bajnoki pontok
beleszámítanak a Bajnoki Pontverseny végeredményébe.

> Ez lehetett az első olyan MTBO verseny, ahol pécsi versenyző rajthoz állt.
(?)

> Legyenek akkor itt megemlítve paripájának adatai is: 1990-s évjáratú,
YAKARY/Explorer MTB, 18 sebességes, elöl ovális fogaskerekekkel, 15 kg-s fém
vázzal, csehszlovák hátsó gumikkal felszerelve.

> Sok vizet nem zavartam, de nagyon kedves volt Koós apuka dicsérete, aki
azt mondta az első nap után, hogy nagyon jó a kerékpárod és a ruházatod
közötti összhang. (A zöld/fekete bringához, fekete gatyesz és zöld
salgótarjáni Sprint OB rendezői póló társult.)