[Tajfutas] Virtual orienteering

László Pap paplaco56 at gmail.com
2011. Sze. 22., Cs, 10:44:56 CEST

Ez tényleg egy jó ötlet. Az is pontosságra nevel, hogy a bója nem hívja fel
magára a figyelmet.
Kérdés, hogy a leárnyékolt részekre illik-e pontot tenni. Pl. sűrű tölgyes,
bozótban gödör, sziklahasadék, barlang bejára.
A másik kérdés a GPS pontossága? Ez viszont a második mondatom ellen van.
:-(
(És úgy nézem, a telefonon még a pont fogását is látom. Amit az SI
rendszernél hiányolok.)
Lehet, hogy az SI-ből ez lesz a továbbfejlődési irány? A versenyrendezés is
pofonegyszerűvé válhat.

Lacó