[Tajfutas] MTBO - Csak így tovább!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Sze. 12., H, 16:11:57 CEST

Sziasztok,
Péter észrevétele jogos. Igen, Kesztyűs Szilvia Meditech-PVSK szinekben már az 1998 évi ranglistán szerepel.
Adatbázis elérés címét Zetortól kaptam meg. Köszönöm: http://www.astrois.hu/mtbo/
Így átmenetileg abban bizakodom, hogy én voltam az első pécsi férfi versenyző, de szerintem Sprok Bence régi fanatizmusát ismerve elindulhatott ilyen versenyen. Ha ez sem jönne össze, akkor próbálkozom az első férfi szenior versenyző címmel, ha az sem jön össze, akor elindulok a következő bajnokságon és megpróbálom megnyerni. :)))