[Tajfutas] Gáztározó megfejtve

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 11., V, 20:04:26 CEST

Gyerekek, azért nagyon vigyázzatok, ha még más is odatalál, mert
életveszélyes a bejárat közvetlen környezete. És csak így, csapatban a
helyes, ahogy Mets Mikiék voltak ott, többen. Senki se közelítse meg
egyedül! Főleg napnyugta után ne! Elgondolni is rossz, ha valaki
sötétben odatéved, nem veszi észre a szakadékot és beleesik. Jó lett
volna, ha valaki lefényképezte volna ezt a körben függőleges falú,
ember magasságnál magasabb aknát, amiben a vasrácsos bejárat van.

Egyedül nem mentem be, pár méterre közelítettem csak meg az aknát.
Sajnos, ott voltak a kertben a háziak, észrevettek, és pánikba estek,
hogy netán bajom esik, ha közelebb merészkedek. Senki ne menjen
egyedül és nem árt hegymászó kötelet is vinni. (Ki tudja, hogy a
létra, amit ma ott láttam, mindig ott lesz-e, és milyen állapotban
van, mennyire stabil?)

Szóljon, ha még valaki készül megtekinteni ezt az izét, mert még nem
mondtam le róla, hogy alaposan megnézem belülről. Hétköznap,
munkaidőben kéne menni, amikor kevésbé valószínű, hogy otthon vannak a
szomszédok, akiké a bejárat melletti kert.

Egyébként erősen kételkedem, hogy gáztározónak készült volna ez az
alagút kezdemény, és azt gyanítom, hogy talán a másik végétől is
elkezdtek befúrni, netán Pasarét felől, ahol mindig sok nagykutya
lakott.

Üdv:
Kéri Gerzson