[Tajfutas] Gáztározó megfejtve

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 11., V, 15:27:40 CEST

Sziasztok!

Én most indulok és 5 óra körül érek oda, de lehet, hogy fél 6 is lesz,
mire megtalálom. Jó volna, ha mások is csatlakoznának, mert egyedül én
is félek bemenni.

BKV-val a Szentlélek térről vasárnaponként minden óra 00, 20, 40
perckor induló 137-es busszal kell menni az Erdőalja út 43. megállóig,
onnan gyalog Réti ösvényen elindulva az erdőbe, jelzett úton indulva,
majd rögtön jobbra É-i irányba letérve. A Mátyás-hegy (K-570) térkép
alapján írom ezt az útvonaltervet. (Olvastam, hogy eléggé megváltozott
közben, a változás nem ér váratlanul.)

Üdv:
Kéri Gerzson