[Tajfutas] Hol és milyen GPS-es órát érdemes venni?

Pénzes Erzsébet epenzes at almos.vein.hu
2011. Sze. 9., P, 12:36:16 CEST

Sziasztok, aki válaszol Viktornak, engem is tegyen be a címzettek közé,
köszönöm!

Pénzes Böbe

--
PÉNZES Erzsébet
egyetemi adjunktus

Pannon Egyetem | Gazdaságtudományi Kar | Turizmus Tanszék
University of Pannonia | Faculty of Economic Sciences | Tourism Department
Hungary - 8200 Veszprém, Egyetem u. 10.
Tel.: +36/88/624-673; Fax: +36/88/624-674
Mobil: +36/20/97-89-283, Skype: epenzes
www.turizmus.uni-pannon.hu, www.gtk.uni-pannon.hu