[Tajfutas] Fwd: sprint OB
Vankó Péter
vanko at mono.eik.bme.hu
2011. Sze. 8., Cs, 20:56:22 CEST
Azért az, hogy valaki a befutás pillanatában nem reklamál, nem jelenti azt, hogy mindennel elégedett.
A lecsóskondér mögé dugott lépcsőpontról, a falra nyomtatott sorszámról, a lezárt utcáról sokan beszélgettünk a verseny után (és nem pozitív értelemben).
Szóval a 0,006 % erősen alábecsült.
VP
----- Original Message -----
From: Kisházi Gábor
To: tajfutas at lazarus.elte.hu
Sent: Thursday, September 08, 2011 8:08 PM
Subject: Re: [Tajfutas] Fwd: sprint OB
Sziasztok!
A ROB-on végig a célban voltam, rendezőként.
A verseny után (pedig ott mint a Hungária után megtudtam felfokozott idegállapotban vannak egyesek) nem hiszem, hogy egy kezem összes ujjára szükségem lenne összeszámolni, akik a térképre és pályára panaszkodtak. Kerékpárutat senki nem említett, Lecsófesztivált sem. Természetesen nem számoltam ide a célvonalon elhangzó sértett hörgéseket :)
Itt a levlistán se sokan vannak, számomra ez azt jelenti, hogy a 990 versenyzőből van 5-6 akiknek élete legrosszabb élménye volt a szombati verseny. ez 0,006%. A cél persze a 100%-os megelégedettség volt, sajnálom hogy ez pár embernél elmaradt.
Élvezettel olvasom a kioktató stílussal megírt, a sportágért aggódó leveleket, remélem mi is, valamint a következő versenyek rendezői tanulnak belőle, hogy miként lehet tökéletes versenyt rendezni, mire, kikre kell külön odafigyelni.
Az elmúlt 29 évben max 1 tökéletes versenyen vettem részt, a WMOC2011-en, de ott azt hiszem kicsit jobban meg kellett fizetnünk az odafigyelést, a kiszolgálást, a tökéletességet. Javaslom legyen itt is 6000Ft/fő/futam a nevezési díj, minden, a sportágat tönkretevő probléma megoldódna.
Sporttársi üdvözlettel:
Kisházi Gábor
2011. szeptember 6. 19:07 miklos mets írta, <miklos.mets at gmail.com>:
a kerítéseket a jobb láthatóság érdekében kőfalakkal jelöltük, kőkerítés volt. az átjárókat lila átjárójellel. ahol csapda lehetősége adódott, azt tiltott területnek vettem. a feliratok alatt vékony fehér keret, az átmenet lilája a fekete alatt a pont közepét jelölő /MTBO-ban ez szabályos/ a fekete felett.
Senki nem panaszkodott, hogy átverte a térkép.
Csak azért küldöm el, hogy lássuk, meg lehet csinálni, és magyarországon legaéább 15 olyan ember van aki képes is rá.
MM
2011/9/6 Kovalcsik István <kovalcsik.istvan at gmail.com>
Az messzemenőkig igaz, hogy nem a versenyző mérlegelésére van bízva,
hanem a szabályok alapján "TILOS", akár tetszik, akár nem. Problémát
az jelenthet, ha nem ellenőrzik, s néhányan szabályt szegnek. Tehát,
ha tilos, de "csábító" a lehetőség, akkor a rendezőségnek biztosítania
kell a fair versenyt, és "őrt állítani".
A sprint versenyeken a feladat része a pontos térképolvasás. Tehát
arra ugyan törekedni kell, hogy a térképről megállapítható legyen,
vastag-e a vonal, de hogy nagyon szembetűnő legyen, arra ne
számítsunk. Ha meg kell állni kiolvasni a térkép apróságait, akkor meg
kell állni. A helyes futósebesség megválasztása a versenyző feladata.
Különben belefuthat egy betonfalba.
Az ellen pedig határozottan tiltakozom Viktor, hogy mindenütt ordító
lila átjárójelekkel és tiltó x-ekkel egyértelműsítsenek minden falat.
Egyszer az egri várban egy rossz nyomatú térképen voltak komoly
gondjaim amiatt, mert a lila kiszorította a feketét, és a határozottan
markáns várfalak nem látszottak, csak lila meg lila meg lila
(tiltások). A vastag fekete önmagában is tiltás, csak azt kellene
jelölni, ha mégis nyitnak átjárót (létrát támasztanak oda...)
2011/9/6 péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>:
> Viktor írta:
>
> Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt eldönthető,
> hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra gondoltam, hogy
> piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,
>
> A szabályzatok ezen a téren teljesen egyértelműen fogalmaznak: ha valami
> tiltottnak van jelölve (bármilyen vastag fekete vonal), akkor ott tilos
> átmenni, akkor is, ha egyébként lehet. Tehát ha a helyesbítő egy ökörnyálat
> vastag fekete vonallal áthatolhatatlannak jelez, akkor azon nem szabad
> átmenni.
>
>
> de az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen az is a
> feladat egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép
> alapján, hol tud áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol nem.
>
> Azt hiszem, hogy az IOF jelkulcs ebben a kérdésben pont azt szerette volna
> elkerülni (jogosan), hogy a versenyzőnek bármiben mérlegelnie kelljen az
> áthatolhatóságot illetően. Azok közül a lehetőségek közül választhat, amit a
> javító ill. a pályakitűző meghagyott/egyértelműnek ítélt.
>
> (de majd Zetor megmondja a tutit)
>
> kovacsp
_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
------------------------------------------------------------------------------
_______________________________________________
Tajfutas mailing list
Tajfutas at lazarus.elte.hu
http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20110908/ee953321/attachment.htm>
További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról