[Tajfutas] Fwd: sprint OB

Vankó Péter vanko at mono.eik.bme.hu
2011. Sze. 8., Cs, 20:56:22 CEST


Azért az, hogy valaki a befutás pillanatában nem reklamál, nem jelenti azt, hogy mindennel elégedett.
A lecsóskondér mögé dugott lépcsőpontról, a falra nyomtatott sorszámról, a lezárt utcáról sokan beszélgettünk a verseny után (és nem pozitív értelemben).
Szóval a 0,006 % erősen alábecsült.

VP
  ----- Original Message ----- 
  From: Kisházi Gábor 
  To: tajfutas at lazarus.elte.hu 
  Sent: Thursday, September 08, 2011 8:08 PM
  Subject: Re: [Tajfutas] Fwd: sprint OB


  Sziasztok!


  A ROB-on végig a célban voltam, rendezőként.
  A verseny után (pedig ott mint a Hungária után megtudtam felfokozott idegállapotban vannak egyesek) nem hiszem, hogy egy kezem összes ujjára szükségem lenne összeszámolni, akik a térképre és pályára panaszkodtak. Kerékpárutat senki nem említett, Lecsófesztivált sem. Természetesen nem számoltam ide a célvonalon elhangzó sértett hörgéseket :)


  Itt a levlistán se sokan vannak, számomra ez azt jelenti, hogy a 990 versenyzőből van 5-6 akiknek élete legrosszabb élménye volt a szombati verseny. ez 0,006%. A cél persze a 100%-os megelégedettség volt, sajnálom hogy ez pár embernél elmaradt.


  Élvezettel olvasom a kioktató stílussal megírt, a sportágért aggódó leveleket, remélem mi is, valamint a következő versenyek rendezői tanulnak belőle, hogy miként lehet tökéletes versenyt rendezni, mire, kikre kell külön odafigyelni.


  Az elmúlt 29 évben max 1 tökéletes versenyen vettem részt, a WMOC2011-en, de ott azt hiszem kicsit jobban meg kellett fizetnünk az odafigyelést, a kiszolgálást, a tökéletességet. Javaslom legyen itt is 6000Ft/fő/futam a nevezési díj, minden, a sportágat tönkretevő probléma megoldódna.


  Sporttársi üdvözlettel:
  Kisházi Gábor


  2011. szeptember 6. 19:07 miklos mets írta, <miklos.mets at gmail.com>:





    a kerítéseket a jobb láthatóság érdekében kőfalakkal jelöltük, kőkerítés volt. az átjárókat lila átjárójellel. ahol csapda lehetősége adódott, azt tiltott területnek vettem. a feliratok alatt vékony fehér keret, az átmenet lilája a fekete alatt a pont közepét jelölő /MTBO-ban ez szabályos/ a fekete felett.
    Senki nem panaszkodott, hogy átverte a térkép.

    Csak azért küldöm el, hogy lássuk, meg lehet csinálni, és magyarországon legaéább 15 olyan ember van aki képes is rá.
    MM



    2011/9/6 Kovalcsik István <kovalcsik.istvan at gmail.com>

      Az messzemenőkig igaz, hogy nem a versenyző mérlegelésére van bízva,
      hanem a szabályok alapján "TILOS", akár tetszik, akár nem. Problémát
      az jelenthet, ha nem ellenőrzik, s néhányan szabályt szegnek. Tehát,
      ha tilos, de "csábító" a lehetőség, akkor a rendezőségnek biztosítania
      kell a fair versenyt, és "őrt állítani".

      A sprint versenyeken a feladat része a pontos térképolvasás. Tehát
      arra ugyan törekedni kell, hogy a térképről megállapítható legyen,
      vastag-e a vonal, de hogy nagyon szembetűnő legyen, arra ne
      számítsunk. Ha meg kell állni kiolvasni a térkép apróságait, akkor meg
      kell állni. A helyes futósebesség megválasztása a versenyző feladata.
      Különben belefuthat egy betonfalba.
      Az ellen pedig határozottan tiltakozom Viktor, hogy mindenütt ordító
      lila átjárójelekkel és tiltó x-ekkel egyértelműsítsenek minden falat.
      Egyszer az egri várban egy rossz nyomatú térképen voltak komoly
      gondjaim amiatt, mert a lila kiszorította a feketét, és a határozottan
      markáns várfalak nem látszottak, csak lila meg lila meg lila
      (tiltások). A vastag fekete önmagában is tiltás, csak azt kellene
      jelölni, ha mégis nyitnak átjárót (létrát támasztanak oda...)

      2011/9/6 péter kovács <kovacsp969 at gmail.com>:

      > Viktor írta:
      >
      > Ott is voltak olyan fal, kerítés részletek, ahol nehezen volt eldönthető,
      > hogy át lehet-e menni egy adott helyen vagy sem. Akkor arra gondoltam, hogy
      > piros átjáró jeleket alkalmazva kezelhető lenne a probléma,
      >
      > A szabályzatok ezen a téren teljesen egyértelműen fogalmaznak: ha valami
      > tiltottnak van jelölve (bármilyen vastag fekete vonal), akkor ott tilos
      > átmenni, akkor is, ha egyébként lehet. Tehát ha a helyesbítő egy ökörnyálat
      > vastag fekete vonallal áthatolhatatlannak jelez, akkor azon nem szabad
      > átmenni.
      >
      >
      >  de az is felmerült bennem, hogy ennél a versenyszámnál talán éppen az is a
      > feladat egyik része, hogy a versenyző maga ítélje meg előre a térkép
      > alapján, hol tud áthatolni (engedélyezett módon!) és hol az ahol nem.
      >
      > Azt hiszem, hogy az IOF jelkulcs ebben a kérdésben pont azt szerette volna
      > elkerülni (jogosan), hogy a versenyzőnek bármiben mérlegelnie kelljen az
      > áthatolhatóságot illetően. Azok közül a lehetőségek közül választhat, amit a
      > javító ill. a pályakitűző meghagyott/egyértelműnek ítélt.
      >
      > (de majd Zetor megmondja a tutit)
      >
      > kovacsp


      _______________________________________________
      Tajfutas mailing list
      Tajfutas at lazarus.elte.hu
      http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas





    _______________________________________________
    Tajfutas mailing list
    Tajfutas at lazarus.elte.hu
    http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas








------------------------------------------------------------------------------


  _______________________________________________
  Tajfutas mailing list
  Tajfutas at lazarus.elte.hu
  http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lazarus.elte.hu/pipermail/tajfutas/attachments/20110908/ee953321/attachment.htm>


További információk a(z) Tajfutas levelezőlistáról