[Tajfutas] OFF Gáztározó további infók

Török Imre toreny at freemail.hu
2011. Sze. 8., Cs, 16:49:32 CEST

Sziasztok! Egy kis kereséssel az alábbi fórumbejegyzést találtam a http://forum.bunkermuzeum.hu -n (valószínűleg ez adta a kiindulási infót az előbb hivatkozott cikk szerzőjének is): "Re: Óvóhelyek Budapesten és az országban
Szerző: istone01 » 2011.01.21. 10:28
Sziasztok!

Óbudán a táborhegyen egy alagút bejárat van a hegy oldalába.Kb.15 éve jártam ott és be is mentem.
Fehérre meszelt,"ütött-kopott" boltíves folyosó vezetett a hegy belsejébe villanyvezeték a mennyezeten és fémrácsos hajólampák voltak felszerelve törötten,pókhálósan.A hosszú folyosó végen Y elágazás volt ahonnan tovább lehetett haladni két kis terem felé, ahol szinten elágazások voltak.A folyósok be voltak falazva így nem tudtam továbbmenni.Egyetlen egy helyre sikerült keverednem,ami nem volt más mint egy több 1000m3 űrtartalmú kazánvas tartály a hegy gyomrában. Bemásztam egy kis 50-60cm es vas ajtón a tartály belsejébe. 6-7m átmérőjű 25-30m hosszú henger alakú tartály volt.
Valószínű,hogy vizet tárolhattak benne ha használták mivel nem éreztem gázolaj vagy bármilyen más anyag szagát. Jól visszhangzott...Ekkor már a Hármashatárhegyi ORFK adótorony környéki házak alatt lehettem.Lehet,hogy a többi elfalazott alagútjárat is elvezet a HHH alá. Vagy esetleg lenne egy másik bejárat Hűvösvölgy vagy Pesthidegkút felől? Azóta nem jártam ott és nem tudok róla semmit.Lehet hogy ti ismeritek a helyet és többet tudtok róla .
Bejárata a Királylaki út felől található." Üdv:
TÖRÖK Imre
Mob: +36 70 540 6956