[Tajfutas] [off] Gáztározó a Budai-hegységben

Kovács Gábor Endre kge at invitel.hu
2011. Sze. 8., Cs, 13:12:31 CEST

Fijjugg!

Ez a luk biztos, hogy valamilyen ármányos célból épült, de aligha alkalmas gáztározónak.

A mérete legfeljebb párezer m3, amihez képest "egy átlagos téli napon egyébként, mínusz 2-3 fokos napi átlag mellett 60-70 millió köbméter fogy Magyarországon."
A nemrég, egy  kimerült gázmező felhasználásával megépült stratégiai tározó pedig 1,2 milliárd köbméteres.

G.