[Tajfutas] ROB eredménykinyerés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Sze. 8., Cs, 09:36:57 CEST

Szia Popey,
Azért nem magánban küldöm a választ, mert eléggé általános problémát vettettél fel, így talán másokat is érdekelhetnek a megoldások.
Igen, a sajtót ki kellene szolgálni, még ha nem is nagy számban ostromolják versenyeinket.

Az egyik megoldás, hogy a Rendező, de inkább úgy írom, hogy az adatbázissal rendelkező, SI kezelő, aki szoros kapcsolatban van a honlap tartalomkezelőjével, nem csak html formátumban, hanem txt (tabulátoros mód) állományban is kimentené és feltöltené a honlapjára az eredményeket. (kb. 10 percnyi plusz munka)

E mellett az OE2010 számos közlési lehetőséget biztosít. pl. klubonkénti eredmények, nemzetenkénti eredmények, csak az első három helyezett listáza stb. stb. (html és TXT formátumban) lásd. mellékelt  txt állományok. Ez már könnyen behívható Ecel-be vagy átmásolható Wordbe, majd egy picit szerkeszteni szükséges és emészthetővé válik.