[Tajfutas] Pannon MTBO + MTBO KOB értesítő

Vajda Zsolt Tamas matri at freemail.hu
2011. Sze. 7., Sze, 12:07:38 CEST

Nekem ez a honlap mindig is működött, expolerről, meg mozziláról is, most is! Mivel free, ezért van rajta némi reklám is! Dani! Én ne érteném az íróniát?! Hát azért reagáltam, irónikusan! 27 fokot ígérnek szombatra 25-öt vasárnapra. S napsütést mindegyikre! A port holnap elverik, ha meg nem porfelhők lesznek, mögöttetek! Janó én fékeznék elsővel is, a murván írtó nagyot lehet esni faralással, kérdezzétek Matrit, van benne tapasztalata! Gumiválasztásról, meg jó gyorsat, de ne slikket, legyen rajta egy kis redő! Puffy