[Tajfutas] ROB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 7., Sze, 10:02:50 CEST

> lesz figyelni. A kerékpárútra szerintem ilyenkor nagy sűrűséggel
> rendezőket és figyelmeztetőtáblákat kell állítani, csakúgy, mint azt
> az utakon való átkeléseknél tenni szokták.

Már csak azért is, mert - nem vagyok jogász és nem vagyok ebben
biztos, de azt hiszem, hogy - ilyen esetben a baleset okozásáért való
felelősség megoszlik a rendező és a versenyző között, és ezt még akkor
sem lehet teljes mértékben a versenyzőre hárítani, ha az értesítő
szövege tartalmaz ilyen értelmű utalást, vagy a KRESZ betartására
figyelmeztet. A versenyen futó hogyan vegye észre, hogy amit futás
közben közönséges járdának néz, az kerékpárút?

Üdv:
Kéri Gerzson