[Tajfutas] Sprint térképek ábrázolása

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2011. Sze. 7., Sze, 10:01:22 CEST

Vagy...
Erdőbe, parkba kell vinni a ROB-ot is.
Egy Tázlár, Bócsa, Zajnát-hegyek stb. szintű terepen egy kis részt
precízebben kihelyesbíteni 4e méretarányban...egyik felén selejtező, másikon
döntő...
Nem kell embereket kerülgetni, feltúrásokkal bajlódni, kapukat zárni/nyitni,
félni a bóják ellopásától, nem kell forgalomirányító, kerítés.

Azt hiszem, aki életében már futott Kaskantyún vagy Bócsán, az tudja, hogy
egy boróka labirintus legalább akkora izgalmat jelent, mint egy városi
zeg-zugos rész.
Mondom ezt úgy, hogy szeretem (vagy inkább szerettem) a városi futásokat.
De az idei ROB után a délelőtti park / rekettyés kontra délutáni város után
nálam a délelőtti futam nyert.

Persze ott van, hogy kevésbé látványos, de ha megkérdeznénk a váci
polgárokat, hogy a fesztivál közepén rohangáló versenyzőkről mi a véleménye,
lehet megdöbbentő válaszokat kapnánk.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a belvárosban lakó házigazdánk semmit
nem tudott a versenyről...

Üdv,

PA