[Tajfutas] ROB

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 7., Sze, 09:18:11 CEST

Huhh, ez meg sem fordult a fejemben. Tényleg jópárszor átrobogtunk a
kerékpárúton, s nem a körülnézéssel foglalkoztam, mert csak a
gyalogosokra figyeltem. De néha a verseny hevében még a gyalogosok
ácsorgását, toporgását is idegtépő elviselni. Beláthatatlan éles
kanyarokban (volt ilyen a főtéri egyik ház sarkánál, ahol szűk volt a
járda) pedig hangoskodni szoktam, hogy aki a másik oldalon jön
(gyalogos vagy akár másik futó), tudja, hogy egy őrült közeledik, jobb
lesz figyelni. A kerékpárútra szerintem ilyenkor nagy sűrűséggel
rendezőket és figyelmeztetőtáblákat kell állítani, csakúgy, mint azt
az utakon való átkeléseknél tenni szokták.

István