[Tajfutas] másik sprint ob

Pavlovics György pavlovics at smtfsz.hu
2011. Sze. 6., K, 21:44:23 CEST

Azt hiszem, én is ezen a másik OB-n voltam, a mi pályánkon (F40)
olvasható volt a térkép, szerintem nem volt gond vele.
Viszont a Vöcsök által javasolt "szöveges kapu-áthatolhatósági jelzés"
támogatása mellett a jövendőbeli pörköltpartikhoz is lenne egy javaslatom:
Kéretik a 90 kg feletti kissé pocakosabb versenyzőknek (mint pl. én) az
alap tiket mellé kis bonus-jegyet biztosítani, amivel az 5 db hús mellé
még plusz 3-at igényelhetnének....:-D

Üdvözlettel: Pavlovics György THS