[Tajfutas] Pannon MTBO + MTBO KOB értesítő

Jankó Tamás jankot at t-online.hu
2011. Sze. 6., K, 21:25:18 CEST

Ja, a füldugózást én sem értem (jó, hogy az SSC-ből nem nevezett senki). A
táblák meg talán a versenyzők testi épségét védik. Maratonokon szoktak
ilyenek lenni, gondolom, a rendezők majd tesznek ki mintákat. Egyébként erre
nincs szabályzat, világversenyeken sem nagyon alkalmaznak ilyesmit, vagy ha
igen, mindig valami egyedi dolgot.

Tamás