[Tajfutas] ROB-POCSB

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 15:20:13 CEST

A "kerítés" jel használata ésszerű ötlet, bár ha nincs ott a lecsós bódé,
akkor sima ügy lett volna.
És bár Kelemen Janó rávilágított ara, hogy a lecsófesztivál ennek az
időpontnak a visszatérő rendezvénye, én azért nem várom el a
vásárhelyiektől,  hogy teljesen képben legyenek a váci rendezvények terén.
(A szóbeszéd szerint nem is vártak minket tárt karokkal a városban)
Ennek az egy pontnak a takarásán kívül engem nem zavart a lecsós és egyéb
tömeg, inkább szórakoztatott a kerülgetésük.

Kovács Péter
BBB