[Tajfutas] sprint OB

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Sze. 6., K, 12:54:16 CEST

Szerintem még olyan tanulsága is van ezeknek az eseteknek, hogy egy
sprintversenyen is igenis néha meg kell állni 1-2 másodpercre és rendesen
megnézni a térképet, hogy megfejtse az ember a "rejtvényt". Nem lehet, nem
szabad csak felületes rápillantásokra hagyatkozni. Aki meg nem szereti a
rejtvényt, az menjen mezei vagy utcai futóversenyre...

Kovács G.