[Tajfutas] sprint OB

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 6., K, 12:38:31 CEST

Sziasztok!

Én nem értek az OCAD-hoz (-hez?), nem is akarom megtanulni. Azért
megkérdezem, hogy az OCAD automatikus ténykedését nem lehet
felülbírálni a térkép (vagy pálya berajzolás) minőségének javítása
érdekében?

Nem felejtem el, hogy amikor megjegyeztem, hogy a Zala Kupa sprint
térképen a kerítések tüskéi nagyon rosszul látszottak, azt a választ
kaptam, hogy az OCAD rajzolta ilyennek. Nem akartam Fehér Feriékkel
tovább kekeckedni, mert egyébként nagyon szuper volt az idei 3 futamos
Zala kupa rendezése. Mégse tudok napirendre térni a kérdés felett,
mert azóta már sok más versenytérképen a zalaegerszegi térképpel
ellentétben jól látszottak számomra a kerítések tüskéi. (Az is lehet,
hogy a fekete festék volt kifogyóban, és ez okozta talán a problémát.)

Üdv:
Kéri Gerzson