[Tajfutas] ROB-POCSB

Kovács Gábor borea at is.hu
2011. Sze. 6., K, 10:06:41 CEST

Sziasztok!

Az ellenőrzőbíró tapasztalatlanságáról nem igazán beszélhetünk. Az ezt megelőző 5 sprint OB közül 4-nek ugyanő volt az ellenőrzőbírója, ha jól számolom.
A rendezők mögött is ott van már egy másik sprint OB, 5 ével ezelőttről.

Kérdés, hogy mit tud kezdeni az ellenőrzőbíró amikor elé raknak több száz kinyomtatott térképet a verseny előtt pár nappal és látja, hogy esetleg nem szája íze szerinti a felülnyomás?
(szerintem semmit...)

Megjegyzem, én a saját térképemen nem látok semmi zavaró lilát, sőt az egyik legjobb minőségű nyomatnak látom, a térképet és rajta a lilát is, amivel az utóbbi időben futottam.

Kovács Gábor