[Tajfutas] ROB-POCSB eredmény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Sze. 5., H, 02:53:18 CEST

Az ROB-n szerintem teljesen egyértelmű volt, hogy a sraffozás mellett
van szabad út.

Viszont a POCSB-n szerintem eltúlzott volt a tó északi partján a
sraffozott sáv szélessége. Láttam, hogy nem is tartotta be senki. Aki
elérte a poros utat, nem maradt rajta (én sem, de az út mellett egész
közel futottam, kivéve nem sokkal a forduló előtt, mert futás közben
nehéz lett volna megállapítani, hol van a sraffozás K-i széle). Az út
mellett a fűben futó ösvény nagyon csábító volt. Nem volt teljesen
szándékos a sraffozott területre történő behatolás, egyszerűen arról
volt szó, hogy alaposan kifáradva nem akartam már a szememet
gúvasztani azzal, hogy megállapítsam, hol van a sraffozott sáv határa.

Ha figyelembe vesszük, hogy a térkép az utat a térkép méretarányához
képest szélesebben ábrázolja, akkor ez megengedhetőnek is tekinthető.
A fordulót illetően pedig nem tudok elképzelni olyan tájfutót, aki
ilyen szituációban az út vonalától derékszögben fordulna rá a tó K-i
partján lévő sárga sávba. Azt még esetleg igen, hogy az x-szel jelölt
utolsó kis tereptárgyat nem jobb, hanem bal oldalán kerülik ki a
szabályt pontosan betartani kívánó versenyzők, de abban is erősen
kételkedem, hogy volt a POCSB-n ilyen futó.

Jó lett volna kordon elhelyezésével megerősíteni a tiltást a tó északi
oldalán, és folyamatosan figyelni, hogy senki ne menjen azon belülre.

Üdv:
Kéri Gerzson