[Tajfutas] WMOC video

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 3., Szo, 20:26:34 CEST

Kedves Sporttársak!

Az akciósan meghirdetett WMOC video legyártott készletének nagy része elfogyott.
A Tájoló mellékletének előfizetői a mai napon átvehették a Tájoló
újság legfrisebb számával együtt (aki az előfizetők közül nem vette
át, annak jövő héten kipostázásra kerül az újsággal együtt).

Sajnálatos hiba is csúszott az átadásba. Valószínűleg valaki üres
tokot kapott, mivel utólag kiderült, hogy kevesebb lemezt vittünk,
mint tokot. A helyszínen "dobozoltunk", s a maradék üres tok is
eltűnt, tehát valószínűleg a többi közé keveredett, s valaki elvitte
(azt kapta).
Ellenőrizzétek legyetek szívesek, s holnap keressen engem, akinek nem
volt a tokban lemez!

Schell Toncsinál pár darab lemez maradt még, tehát aki viszonylag
gyorsan jelentkezik nála a Tájolóra előfizetők, de eredetileg videó
mellékletet nem kérők közül, annak még juthat. (Ez már csak 7-8
darab.)

Nálam holnap már csak néhány példány lesz azok számára, akik nem
tájoló előfizetők, s jelezték mailben, hogy kérnek DVD-t. Azért plusz
példányokat tudok vinni pár darabot, úgyhogy holnap a PCSB futam után
(kb 12 órától) a sárga BBB-s (Balassagyarmati Balassi Bálint KSE)
zászlónál keressen, aki kért, illetve, aki még kérne.

Néhány darab még Kutnyánszky Ernőnél is van, tehát aki vele fut össze
előbb, az tőle is kérhet (de azért ne a pályán)

Ára 1400 Ft.

Üdvözlettel: Kovalcsik István