[Tajfutas] Szelektiv hulladek

Kovalcsik István kovalcsik.istvan at gmail.com
2011. Sze. 1., Cs, 23:39:28 CEST

Én ugyanerre a váltó OB-n figyeltem fel, ahol a rendezők a
versenyértesítőben alaposan körbejárták a témát, hogy kérik, a
szelektív plasztikgyűjtőbe üres és összelapított flakonokat tegyenek.
Én ugyan mindig haza szoktam vinni a saját flakonjaimat (abban hordom
a kiváló Pitnye-forrás vizét), s ekkor is így tetem, de távozáskor
nagyon megakadt a szemem azon, hogy a t. sporttársak mennyire
fegyelmezetlenek és környezettudatlanok.

Mit várunk az "utca emberétől", ha mi, "természeti népek" így viselkedünk?

Tessünk megváltozni kérem szépen!

SpÜ: István