[Tajfutas] Lajos bácsi cipője és a Hungária Kupák

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2011. Sze. 1., Cs, 11:50:01 CEST

Sziasztok,

vártam, hogy alakul ez a téma, de nem alakult... :(
Rövid leszek:

1. Le a kalappal Luji bácsi előtt, aki végigtáncolta a Hungária Kupa
összes tájfutó buliját, úgyhogy kár lenne most a csúcson abbahagyni!
:)
2. Kedves Matyi, ahogy Te magad is mondtad, még kevés versenyt
rendeztél, sajnos mindig előfordul balhézó, és mivel befutáskor tart
még a verseny extázisa, így előfordul a durva megnyilvánulás, amit
aztán persze megbánunk és igyekszünk újra 'sportbarátok' lenni.
Elitélendő, de sajnos előfordul.
3. Nagyon veszélyesnek tarom a kirekesztő megnyilvánulásokat. Tóth
Karesz hosszas leírása mellé elvártam volna, egy két mondatos
magyarázatot félreérthető levelére (reméljük, hogy félreértettük).
Amit Holluby András mond: sokszinűség és mellé több tolerancia!
4. Homokháti Hungária Kupa: nagyon jól szervezett volt, a 'szakmai'
hibákat kár is emlegetni, remek volt!  A nyíregyháziak meg remélem nem
fogják megpróbálni 'felülmúlni', hanem olyanra rendezik, amilyet
megszoktunk tőlük, én egy hangulatos és vendégszerető Hungária Kupát
várok jövőre a gyönyörű Zemplénben.

uff!
zka

ui. Még a faölelés is tetszett, nem a marketing értéke, hanem a
csapatépítő jellege miatt! Úgyhogy bevállalom, hogy a kollégáim úgy
köszöntenek reggel, hogy 'na megjött a nagy faölelgető', meg hogy ' no
ma reggel hány fát öleltél meg?'... :))