[Tajfutas] Eger Nagydíj ?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2011. Okt. 29., Szo, 19:45:58 CEST

Sziasztok,

Távol voltam kis otthonomtól és a számítógépemtől, de az esti hazaérkezéskor azt reméltem, hogy megtekinthetem az internetes felületeken az Eger Nagydíj mai előzetes (nem hivatalos)eredményeit.
Sajna se kép, se hang, se eredmény.
Ma már úgy vagyok vele, hogy minek vannak a versenyeknek honlap felületei, kétnaponta figyelemfelhívások, hogy hamarosan lejár a kedvezményes nevezési határidő stb. stb., ha a verseny napján semmire nem tudják használni a Rendezők.
Nincs egy számítástechnikához kicsit is értő és a honlaphoz, MTFSZ felülethez belépési jogosítvánnyal rendelkező emberke a Rendezők között?
Fogadjunk, hogy a számítógépes sátorban legalább 5 laptop volt (van). (Egy iskolai bemutatón egy gép van és percenként 30 kiolvasás.)

Ejnye, ejnye, le vagyok törve. Dobó Isti segíts nekik!!
HN