[Tajfutas] Őszi Spari invitálás

Viktor Morandini vik.poeta at gmail.com
2011. Okt. 26., Sze, 20:52:09 CEST

Kedves Hozzászólók, Listatagok!

Köszönjük a hozzászólásokat, a kritikákból igyekszünk tanulni.
Valóban volt probléma pályakitűzéssel (de kinél nem csúsznak be néha
kisebb hibák), ezért a mostani versenyen más, sokkal tapasztaltabb
emberekre bíztuk ezt a feladatot.

Kedvezményeket mi is igyekszünk adni nyugdíjas kort elért
versenyzőknek, de a verseny nevezési díja nem drágább más két napos
versenynél, OB-nál pedig olcsóbb.

A terep valóban a Vértes, mint az a Spari Kupákon megszokott, de azt
hiszem nem mi vagyunk az egyetlenek, akik hasonlóan működnek.

Még egyszer köszönjük az észrevételeket, várunk Benneteket, reméljük
kellemes emlékekkel fejezitek majd a hétvégét!

Üdvözlettel:
Tabáni Spari Vezetőség

Ui.: Töröltem a "hosszú csóvát" a végéről :)