[Tajfutas] Fwd: Őszi Spari invitálás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2011. Okt. 26., Sze, 20:21:47 CEST

Kedves Kristóf és Lista!

Tudom, hogy ezt jószándékkal írtad, hasznos információhoz jutottunk, s
én is jószándékkal írom a következő kérést. Nemcsak ezen levéllel,
hanem minden listalevéllel kapcsolatban. Ugyanis a jelenség gyakori.
(Egyébként ne keseredjetek el, olyan komoly helyekről, mint az MTA
intézetei is gyakran kapok hasonló szerkezetű - egy vagy több előző
levelet is tartalmazó - leveleket.)

Kérem, hogy ha válaszolunk egy levélre, ne hagyjuk bent a teljes
előzményt, ami gyakran hosszú levelezési lánc továbbítását jelenti.
Elég legfeljebb a lánc utolsó elemét benthagyni, azt az írást, amire
közvetlenül válaszolunk, vagy azt sem. Persze nem kell szentírásnak
venni, amit most javasoltam, előfordulhat, hogy célszerű esetleg mást
is benthagyni. Mindig az adott szituációtól függ.

Azt hiszem, már Zetorék is kértek valami hasonlót, mivel minél több
e-mail található egy levélben, annál valószínűbb, hogy a szerverük
spam-nek tekinti, és a levél nem jut el a listára. Valamikor régen már
egyszer én is kértem ugyanezt, amit most, dehát felnő az új tájfutó
generáció, aki nem olvasta. Aki olvasta, az pedig esetleg már
elfelejtette, vagy ellentétes véleményen volt. (Volt, aki azt a
véleményét fejezte ki, hogy töröljék a fölösleget azok, akik megkapják
a hosszú csóvát tartalmazó levelet. Hát döntsétek el, ki mit tart
helyesnek.)

Üdv:
Gerzson