[Tajfutas] (nincs tárgy)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2011. Okt. 24., H, 15:13:19 CEST

Én is csatlakoznék azokhoz, akik szerint igen jók voltak a hétvégi
versenyek.
Én erdetileg arra számítottam, hogy a 2008-as térképeket kicsit
aktualizálják, és máris kész a két OB. Szerintem úgy is elment volna,
tűrhető szinten.
Ehhez képest nagy új és jó területeket is kaptunk, és a térképezésük is
nagyon jó volt. A már korábban is meglévő részeknél is nagyon sokat
javítottak a térképen.
(Lengyel Vilit legközelebb még jobban terheljétek :-))

Szerintem a váltón nagyon jó volt a rengeteg pont (ld. Mozsár melléklete),
mert így az egyszerűbb terepen is nagyon kellett figyelni. Nem volt muszáj,
de akkor esetleg +30-50 méterekért lehetett visszamenni a sajátunkra.   Én
is megetem a sok pontot, a befutó előtt egész csokorral begyűjtöttem
belőlük, de hát nekem kellett volna figyelnem.

Remélem a Tipó a jövőben is ilyen verseneket fog rendezni!

Kovács Péter
BBB