[Tajfutas] (nincs tárgy)

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2011. Okt. 24., H, 10:25:48 CEST

Hogy most mi volt, azt nem tudhatom, de úgy tűnik, a Tiponak hosszú évek szorgos munkájával sikerült életre kelteni azt a néphitet, hogy szeretik, neadjisten élvezik az ilyen szívatást, úgyhogy mostanra a versenyzők már akkor is üvöltenek, ha két bóját látnak egyszerre. Szép lesz ebből visszajönni.

Sajnos, a legenda alapjai tagadhatatlanok, vegyék úgy a rendezők, hogy a beszólásokat a korábbiakért kapták. :) Én is belefutottam egyszer ilyenbe, a tavalyi füredi bringás VK-n sikerült beetetni a férfi elit mezőny kb. negyedét egy túl közeli pontpárossal - ott még pontmegnevezés sincs, csak kód, amelyet persze lehetett volna figyelni. Mindenesetre gáz volt kimeszelni vagy 20 embert, tiszta mázli, hogy magyar is volt köztük, így legalább a hazarendezés vádját megúsztuk.

Meg aztán, nekünk még elhitték, hogy nem volt szándékos a dolog. Azóta figyelünk rá, hogy ilyen ne nagyon legyen, akkor sem, ha amúgy szabályos, mert másodszorra már nem biztos, hogy ki tudjuk magyarázni.

D.